Intrebari frecvente

1. Cum Comand ?

 Ca sa plasezi o comanda pe www.tiara.ro tot ce trebuie sa faci este sa adaugi produsul / produsele in cosul de cumparaturi, sa bifezi casutele obligatorii " Sunt de acord cu termenii si conditiile ", sa apesi butonul de " FINALIZEAZA COMANDA ", sa introduci datele de contact si datele de livrare, sa alegi modalitatea de plata , dupa care poti finaliza comanda. Dupa  finalizarea comenzii vei primi automat un email de confirmare unde iti poti urmari comanda. In cazul in care nu ai primit email de confirmare, te sfatuim sa verifici in spam.

Alte modalitati de comanda sunt :

- Telefonic : la 0760 769 769

- Prin mesaj privat pe Facebook messenger / Instagram

- Via email : contact@tiara.ro

2. Exista o valoare minima a comenzii?

Comanda minima este de 35lei.

3. Cum pot anula / modifica o comanda?

Este normal sa te razgandesti. Daca comanda ta nu a fost inca expediata si doresti sa renunti la ea sau sa o modifici, te rugam sa ne contactezi telefonic sau pe email la contact@tiara.ro pentru a o anula / modifica. Daca comanda ta a fost deja expediata, nu o mai putem anula / modifica.

4. Cum pot modifica adresa de livrare?

Daca comanda ta nu a fost inca procesata, te rugam sa ne contactezi si o vom schimba noi, insa daca comanda se afla in expediere, te rugam sa contactezi curierul pentru a schimba adresa .

5. Cum pot plati?

La finalizarea comenzii ai de ales intre 2 variante :

- Plata online cu cardul ( exclus Revolut )

- Ramburs, la curier

6. Ce garantie au produsele?

Produsele noastre beneficiază de o garanție de 30 de zile de la data livrarii. Garantia de conformitate acordata nu afecteaza drepturile conferite prin legea consumatorului si este in conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, cat si cu Legea. nr 449/2003 si Legea 296/2004.

7. Cum pot folosi " Cod de reducere " ?

Daca ai primit un cod de reducere , il poti introduce in campul de " Cod reducere" , inainte de a-ti completa datele de livrare. Acesta este optional si nu se cumuleaza cu alte coduri sau/si produse cadou !

8. Care sunt costurile de livrare?

Livrarea este 16.9lei oriunde in tara, fara taxa de km suplimentari. In cazul comenzilor mai mari de 249lei, livrarea este gratuita.

9. Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare este 1-3 zile lucratoare. In perioade aglomerate, cum ar fi Black Friday sau perioada Sarbatorilor, acesta se poate prelungi la 3-5 zile.

10. Cum schimb un produs?

Daca doresti sa schimbi un produs sa ne anunti de aceasta intentie pe email la contact@tiara.ro, si totodata sa indici produsul pe care il doresti la schimb. Atentie ! Schimbul se realizeaza doar cu alt produs de aceeasi valoare sau mai mare . Taxa pentru schimb este de 16.9lei.

10. Cum returnez un produs?

Poti returna un produs in termen de 14 zile de la primirea sa fara invocarea unui motiv. Daca te-ai razgandit in privinta lui, tu va trebui sa suporti cheltuielile de retur. Acesta poate fi trimis prin orice firma de curierat doresti la adresa de pe colet. Produsele trebuie sa fie ambalate intr-o cutie de carton, sa contina ambalajele in care le-ai primit si sa nu prezinte urme de purtare. Inainte de a trimite coletul inapoi, te rugam sa completezi acest formular de returnare .

ATENTIE ! Nu trimite coletul prin Posta Romana.

 

11. Ce fac daca am primit un produs defect ?

Daca ai primit un produs defect sau alt produs decat cel comandat, trebuie sa ne anunti in 24h pe email la contact@tiara.ro cu poza doveditoare iar noi ti-l vom schimba gratuit in cel mai scurt timp.

 

12. In cat timp imi primesc banii inapoi?

Conform legii termenul de returnare al banilor este de maxim 14 zile si se returneaza exclusiv intr-un cont bancar. Te rugam sa furnizezi un IBAN valid pe email, dupa completarea formularului de retur.

13. Pot sa fac un retur daca nu mai am cutia originala?

Da, poti returna produsele in oricare alta cutie doresti. Produsele returnate in pungi de plastic vor fi refuzate.

14. Ce fac daca am comandat mai multe produse si vreau sa returnez doar o parte?

Poti returna oricate produse doresti din comanda cat timp acestea nu fac parte din seturi promotionale ( 1+1 Cadou ) , pachete cu reduceri % / produs gratuit sau din categoria " Outlet ".