Intrebari frecvente

1. Cum Comand ?

 Ca sa plasezi o comanda pe www.tiara.ro tot ce trebuie sa faci este sa adaugi produsul / produsele in cosul de cumparaturi, sa bifezi casutele obligatorii " Sunt de acord cu termenii si conditiile " si " Sunt de acord cu politica de confidentialitate ", sa apesi butonul de " FINALIZEAZA COMANDA ", sa introduci datele de contact si datele de livrare, sa alegi modalitatea de plata , dup care poti finaliza comanda. Dupa  finalizarea comenzii vei primi automat un sms / email de confirmare unde iti poti urmari comanda. In cazul in care nu ai primit sms/ email de confirmare, te sfatuim sa verifici inca o data numarul de telefon sau adresa de email.

Alte modalitati de comanda sunt :

- Telefonic : la 0760 769 769

- Prin mesaj privat pe Facebook messenger / Instagram

- Via email : contact@tiara.ro

2. Exista o valoare minima a comenzii?

Nu exista nici valoare minima , nici valoare maxima pentru a comanda de pe www.tiara.ro

3. Cum pot anula / modifica o comanda?

Este normal sa te razgandesti. Daca comanda ta nu a fost inca expediata si doresti sa renunti la ea sau sa o modifici, te rugam sa ne contactezi telefonic sau pe email la contact@tiara.ro pentru a o anula / modifica. Daca comanda ta a fost deja expediata, nu o mai putem anula / modifica.

4. Cum pot modifica adresa de livrare?

Daca comanda ta nu a fost inca procesata, te rugam sa ne contactezi si o vom schimba noi, insa daca comanda se afla in expediere, te rugam sa contactezi curierul pentru a schimba adresa .

5. Cum pot plati?

La finalizarea comenzii ai de ales intre 2 variante :

- Plata online cu cardul 

- Ramburs, la curier

6. Cum primesc factura?

Facturile fiscale se trasmit online. Pentru ca iubim si protejam natura, am ales formatul electronic si cu ocazia asta sa salvam copaceii :)

In cazul in care ai plasat o comanda ,nu ai lasat adresa de e-mail, dar doresti factura in format electronic scrie-ne la contact@tiara.ro sau suna-ne.

7. Cum pot folosi " Cod de reducere " ?

Daca ai primit un cod de reducere , il poti introduce in campul de " Cod reducere" , inainte de a-ti completa datele de livrare. Acesta este optional !

8. Care sunt costurile de livrare?

Livrarea este 16lei oriunde in tara, fara taxa de km suplimentari. In cazul comenzilor mai mari de 249lei, livrarea este gratuita.

9. Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare este 24-48h. In perioade aglomerate, acesta se poate prelungi la 72h.

10. Cum returnez un produs?

Poti returna un produs in termen de 14 zile de la primirea sa fara invocarea unui motiv. Daca te-ai razgandit in privinta lui, tu va trebui sa suporti cheltuielile de retur. Acesta poate fi trimis prin orice firma de curierat doresti. ATENTIE ! Nu trimite coletul prin Posta Romana.

11. Ce fac daca am primit un produs defect ?

Daca ai primit un produs defect sau alt produs decat cel comandat, trebuie sa ne anunti in 24h pe email la contact@tiara.ro cu poza doveditoare.

12. In cat timp imi primesc banii inapoi?

Conform legii termenul de returnare al banilor este de maxim 14 zile si se returneaza exclusiv intr-un cont bancar.