Livrare - Schimb - Retur
LIVRAREA PRODUSELOR :
Livrarea se face prin Curier Rapid - GLS si costă 16.9 lei oriunde in tara.
Dacă comanda dumneavoastă depășește 249lei, livrarea va fi gratuită . Ca sa beneficiati de Livrare gratuita este necesar sa selectati optiunea " Transport Gratuit " la finalizarea comenzii.
Coletele ajung in 2-3 zile lucratoare , însă in perioada aglomerate ( Black Friday, Craciun, 8 Martie, Pasti etc ) , timpul de livrare se poate prelungi pana la 4-5 zile.
Nu ne asumam întârzierile cauzate de către firma de transport.
Ne rezervam dreptul de confirma comenzile în cazul clienților care au refuzat comenzi anterior și doresc retrimiterea lor. Dacă aceștia nu răspund , comenzile sunt anulate automat .
SCHIMBUL PRODUSELOR :
Pentru a schimba articolele, acestea trebuie sa prezinte ambalajele originale si să nu prezinte urme de purtare.
Schimbul se realizeaza doar cu un produs/e cu aceeasi valoare sau cu o valoare mai mare.
Clientul suporta taxele pentru schimb.
Schimbul produselor va fi refuzat dacă :
- Produsul nu este ambalat corespunzător și acesta ajunge la noi deteriorat
- Produsul este ambalat defectuos (cutiile sunt obligatorii pentru ambalarea produselor iar produsele primite în pungi sunt refuzate )
- Produsul a fost purtat
- Produsul prezinta modificari fizice sau interventii
- Produsele sunt trimise prin Posta - Va rugam NU trimiteti colete prin Posta
- Coletul este trimis la adresa sediului social - Va rugam NU trimiteti coletul la adresa sediului social. Adresa de retur este cea de pe colet si se confirma cu un operator inainte de a trimite coletul.
RETURNAREA PRODUSELOR :
Pentru a returna un produs, este necesar sa completati fomularul de retur > Formular Retur < click
Buna ziua ! Ne pare rau daca ati ajuns pe pagina asta. Dar pentru ca ne dorim doar clienti multumiti, va rugam sa completati formularul acesta sau sa ne contactati si vom rezolva orice problema rapid si usor :-)
Inainte de a trimite un colet retur confirmati adresa de returnare . Retururile nu se trimit la adresa sediului social !
Dreptul de retur este valabil doar pentru persoanele fizice si este onligatoriu să ne anuntați pe e-mail (contact@tiara.ro ) sau sa completati formualrul de retur.
Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveti la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anunțați despre intenția de a returna produsele și de a le trimite înapoi .
Din cauza stocurilor limitate, dacă produsul returnat nu intră în posesia noastră în acest interval ( 14 zile calendaristice ), ne rezervăm dreptul de a refuza returul.
În urma returului există două posibilități :
1. înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs de pe stoc.
2. primirea banilor înapoi.
Returnarea produselor va fi refuzata dacă :
- Produsul nu este ambalat corespunzător și acesta ajunge la noi deteriorat
- Produsul este ambalat defectuos (cutiile sunt obligatorii pentru ambalarea produselor iar produsele primite în pungi sunt refuzate )
- Produsul a fost purtat
- Produsul prezinta modificari fizice sau interventii
- Produsele sunt trimise prin Posta - Va rugam NU trimiteti colete prin Posta
- Coletul trimis retur are ramburs - Va rugam NU trimiteti colete cu ramburs.
- Coletul este trimis la adresa sediului social - Va rugam NU trimiteti coletul la adresa sediului social. Adresa de retur este cea de pe colet si se confirma cu un operator inainte de a trimite coletul.
- Returnarea banilor se face in maxim 14 zile ( din momentul primirii produselor ) exclusiv în cont bancar. Clientului i se ramburseaza suma integrala achitata la curier, inclusiv taxele de transport, conform facturii fiscale. ( In cazul in care clientul face retur partial, acesta primeste contravalorea produsului returnat, fara taxa de transport )
- Coletele pentru care transportul nu a fost achitat, vor fi refuzate fara vreo notificare in prealabil.
- In cazul in care clientul comanda un set promotional, este obligat sa returneze setul integral ( ex : set 6 in 1 cu 6 produse - in acest caz clientul trebuie sa returneze toate cele 6 produse ).
- Daca clientul beneficiaza de un anumit discount in urma unei promotii ( ex: la 2 produse comandate, a avut -15% reducere la toata comanda ) acesta este obligat sa returneze produsele integral.
- Produsele din categoria " Outlet " nu se pot returna.
- Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura sau este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a-l refuza sau de a scade din contravaloarea produsului in funcție de pierderea cauza de defectul sau . In cazul in care produsul nu este acceptat ca retur, va fi retrimis catre client , costurile de transport fiind suportate de catre acesta.
Costuri de returnare
Transportul pentru returnarea produselor se poate face prin orice companie de curierat ( exclus Posta Romana ! ) :
- Dacă ați primit alt produs decât cel comandat, costurile de schimb vor fi suportate de către TIARA
- Dacă v-ați răzgândit în privința produsului sau nu sunteți mulțumit de acesta, costul returului va fi suportat de dumneavoastră .
- Dacă produsul prezintă defecte de fabricație, acesta va fi înlocuit , iar costul transportului va fi suportat de către TIARA. ( în cazul primirii unui produs defect, trebuie să fim anunțați în maxim 24h ).
- In cazul in care clientul refuza schimbul gratuit si alege sa returneze produsele, costurile returului sunt suportate de catre client.
- Dacă produsul se strica in termen de 14zile, va fi înlocuit gratuit sau reparat in funcție de caz. * In cazul in care clientul refuza schimbul gratuit si alege sa returneze produsele, costurile returului sunt suportate de catre client.
- In cazul in care clientul a achitat comanda cu cardul dar nu a ridicat coletul, i se va restitui doar suma pe produse, mai putin taxele de transport.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
Condiții generale de eligibilitate pentru returnări și schimburi
Puteți returna produsele cumpărate de pe site-ul www.tiara.ro în termen de 14 zile de la data primirii lor.
Puteți schimba produsele în termen de 14 de zile de la data comandării lor.
Inainte de trimiterea comenzilor, echipa TIARA verifică fiecare produs in parte pentru evitarea situațiilor neplăcute.
În cazul în care produsul se deteriorează în timpul livrării ,clientul se obligă să anunțe telefonic sau pe e-mail, echipa TIARA în ziua livrării coletului.
! Mentionam ca dimensiunile produselor pot sa difere cu +/- 1cm-2cm. Reclamatiile pe aceasta tema vor fi considerate nule.
! Mentionam ca luminozitatea si nuantele pot sa difere in functie de setarile monitorului. Reclamatiile de genul " Produsul nu e ca in poze " sunt considerate nule.
ATENTIE!
"DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE IN CONSIDERARE DOAR DACA ACESTEA VOR FI ANUNTATE IN SCRIS SI CU POZE LA ADRESA DE EMAIL contact@tiara.ro IN PRIMELE 24H DE LA DATA RECEPTIONARII ACESTORA DE LA CURIER.